söndag 20 mars 2011

Solsidan


Kvällens avsnitt av Solsidan var underbart!
När Felix Herngren ställer sig och sjunger The final countdown i kyrkan så höll jag bokstavligen på att sjunka genom jorden för jag skämdes så mycket och sedan när Joey kommer in och tar över så är lyckan total, en sjuk men härlig känsla!

Nu kollar G på golf och jag springer mellan soffan och Novas säng då hon har så ont i andra örat ikväll :-(
OM det nu som vårdguiden sa är öroninflammation, borde inte värken vara längre än ett dygn på varje öra då?
Hon har inte haft ont under dagen utan det kommer på kvällen efter middagen ungefär men är sedan som bortblåst på morgonen.
Jag vet inte hur vi ska göra med skola i morgon om hon är pigg i morgonbitti..det är ju inget som smittar och OM hon får ont under dagen så är jag ju hemma och kan hämta henne per omgående.
Ja ja...vi får se hur hon känner och vill i morgonbitti :-)

Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och sedan kolla på BB utröstningen i sovrummet.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar