tisdag 15 mars 2011

Förvärkar?!

Idag på em så började det som molvärk i magen för att sedan fortsätta med oregelbundna sammandragningar dock ganska kraftiga.
Det har hållit i sig sedan lunch och gör så fortfarande när jag anstränger mig/rör på mig.
När G kom hem fr jobbet tog jag en varm dusch och lade mig i sängen, nu har det lugnat ned sig men jag får fortfarande täta sammandragningar när jag rör på mig.
Detta måste ju vara förvärkar? Jag har aldrig upplevt sådana innan men eftersom de inte gör ont utan är mer molande samt avtar i vila så drar jag den slutsatsen!
Jag vill verkligen att bebis ska stanna i magen åtminstone till helgen <3

- uppdaterat via min iPhone.

2 kommentarer:

  1. haha spännande! Om du vill att bebisen väntar till helgen så blir det garanterat inte så haha!

    Nej men lycka till nu!!! Är NÄSTAN lite avis på upplevelsen! NJUUUUUT!

    SvaraRadera
  2. Ohhhh så så spännande och såå avis jag blir!! Just den där väntan, är det riktiga värkar,hur lång tid kommer det ta till man ligger där med den sötaste lilla varelsen på bröstet. Minuter,timmar el dagar?? Det är ju så underbart, även om det gör så ont till och från så man bara vill gå därifrån.

    Hittade du jackan föresten??

    SvaraRadera