torsdag 24 februari 2011

Zzzz...

Idag har jag inte gjort något mer än sovit känns det som.
Barnen vaknade kl 06 och vi tittade på Bolibompa och tog det lungt fram tills Novas skola började kl 08.15.
Noel skulle ju iväg på teater så honom lämnade vi hos en annan dagmamma idag och Nelly ville inte alls åka till deras vanliga efter det , hon vill oxå vara stor och gå på teater ;-)

När jag kom hem så lade jag mig i soffan och slökollade på div serier, somnade och vaknade om vartannat..jag gick upp vid 12.30 för att äta lunch och fixa tvätten  men åt bara en snabb tallrik fil och lade mig i sängen och sov vidare istället.
Nu ska jag hämta kidsen och känner mig fortf trött och orkeslös så jag undrar om det kan vara så att jag håller på att bli sjuk?! eller om det kan vara järnvärdet som av någon anledning gått nedåt igen.

1 kommentar:

  1. Ah förlåt om jag ringde och störde förut.. Visste inte att du sov.. Hoppas att du blir pigg snart!
    Kram

    SvaraRadera