torsdag 10 februari 2011

Serier...

Denna dag har präglats av serier, först Vampire diaries och sedan senaste OTH.
Jag har inte gjort så mycket mer än suttit i soffan sedan jag kom hem och det känns faktiskt bra att kroppen får vila lite extra för kvällarna är inte roliga..
Inatt vaknade jag vad som känns som 20 gånger...varje gång jag ska byta sovställning så vaknar jag av smärtan i bäckenet.
Det är inga problem att somna om men bara att behöva vakna varje gång stör ju sömnen.
Jag har hela graviditeten sovit bra på rygg men sedan bebisen vände på sig så kan jag inte det längre då jag får ett ohyggligt tryck mot svanskotan när jag lägger mig på rygg.
När Nova föddes så sprack svanskotan och jag inbillar mig att det gjorde den lite känsligare för tryck nu?!

Nu har jag gnällt färdigt för idag :-) 

Jag ska gå ner i tvättstugan och hänga tvätten för att sedan åka och handla lite innan jag ska hämta hem mina små hjärtan!
Det är ju snöstorm ute så vi får se hur frusna kidsen är ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar