fredag 25 februari 2011

Sjukstuga

Det var ingen magsjuka Nova hade tack och lov :-)
Hon somnade om i vår säng när jag gick och lade mig men vaknade vid kl 01 och var kokhet.
Hon sov oroligt men vägrade alvedon då hon mådde illa, tempen visade 39,8 så hon var rejält varm.
När klockan var 04 så kunde hon inte sova mer och ville gå upp...jag lyckades övertala henne att ligga kvar till kl 05 men sedan gick vi upp och lade oss i soffan och tittade på tv.
De andra kidsen kom upp vid kl 06 så då bäddade jag ned dem i soffan oxå och smet själv tillbaka till sängen för att få halvsova en stund och det har jag fått göra tills nu :-)
Noel satte på en film och de har snällt tittat på den och gör det fortfarande.

Det är skönt med sådana här mornar oxå på ngt märkligt sätt även om jag antagligen är mer död än levande i em ;-)
Nu ska jag sätta på en kanna kaffe, god morgon!


- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar