fredag 25 februari 2011

Fredagsmys

Idag blev det Kebab till middag då jag knappt kan stå upp och G var sen fr jobbet. Det var hur som helst väldigt gott :-)

Nova är feberfri sedan kl 11 men däremot är Nelly varm och gnällig nu..
Jag fryser och har ont i halsen så det kan ju vara så att vi har en förkylning som cirkulerar.

Då jag inte tar mig iväg för någon veckohandling så är G på Willys och handlar nu.
Faktiskt ganska skönt att slippa åka för annars är det alltid jag och barnen som handlar.
Jag skrev upp pecannöt glass på listan så jag hoppas att jag får tröstäta lite när barnen somnat ;-)

- uppdaterat via min iPhone.

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att ni är sjuka! & att du såhär på sluttampen med foglossning och allt skulle behöva känna dig risig :-( Hoppas det är något snabbt övergående. Jag har så jobbiga förvärkar nu så jag är rätt less faktiskt, jobbigt om det ska hålla på såhär ett par veckor till. Men det är ju bara att gilla läget och köra på, det blir ju knappast bättre för att man lägger sig ner och ger upp ;-) Kram till er och krya på er!

    SvaraRadera