torsdag 10 februari 2011

Brrr...

Det var lite kyligt ute....jag min klant har lagt handskarna i bilen som Gunnar använder till och från jobbet så det var med frusna fingrar jag kom hem nyss.
Även om jag tycker att det var mysigt med droppande tak och gassande sol så är jag glad att våren väntar lite på  sig ;-) det är för tidigt att bli vår nu.
Jag vill hinna klämma ut bebisen först och gärna låta det gå någon vecka så alla krämpor lägger sig innan våren kommer :-)
DÅ kan jag njuta av våren i fulla drag, promenader på förmiddagarna och kaffe på altanen på eftermiddagarna, ja så hade jag tänkt mig våren i år.

Nu ska jag se sista avsnittet av Vampire diaries, som jag somnade ifrån igår ;-) och till det dricka en stor kopp kaffe!

1 kommentar:

  1. Gör ett nytt test och ser om mitt inlägg kommer fram :-) Kram Nina

    SvaraRadera