lördag 19 februari 2011

Saknar..

Det är självplågeri att sitta i ett gym utan att träna..musiken pumpar ur högtalarna och jag sitter som en strandad val i cafeterian och tittar på alla som kämpar mot beach 2011.
Nova sitter här bredvid och ritar i en målarbok, vi inväntar att hennes dans ska börja medan Noels dansgrupp håller igång för fullt i danssalen.


När bebisen är född och kroppen är redo så tänkte jag att jag ska kunna gymma samtidigt som de dansar, det skulle ju vara perfekt :-)
Träningstid finns ju inte i överflöd med fyra små barn så det vore verkligen underbart!
Ja jag ska inte tjata om detta mer men gud vad jag saknar att träna!!!!

Nu ska jag försöka att inte tänka mer på det...jag har hela livet på mig att komma i form igen :-D


- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar