lördag 19 februari 2011

Lördag

Nu har vi softat och haft soffmys hemma hela fm jag och barnen :-)

Vi ska äta lunch nu och sedan åka till den efterlängtade dansen!
Efter dansen blir det en snabb sväng till affären för inköp av lördagsgodis och sedan åker vi till Bålsta för att hämta Nelly :-)
Jag pratade med farmor och Nelly var fortf öm i höften men natten hade gått bra och hon ville inte alls åka hem så det kan hända att jag får muta hem henne med lördagsgodiset *s*
Ikväll har jag lovat barnen att få vara uppe så de kan se Melodifestivalen, i vanliga fall så orkar de inte vara vakna så länge men nu antar jag att de kommer att sova gott i bilen när vi åker hem från farmor.
G är ju på svensexa så vi har kvällen för oss själva och så även den stora sängen :-) G får ta Novas säng och barnen sover hos mig <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar