fredag 18 februari 2011

En fin avslutning på denna fredag!

Nu är vi hemma efter en mysig kväll med lite shopping och middag.
Vi åt som utlovat middag på Pizza Hut och barnen var lika lyckliga som jag ;-)
Det känns jätte tomt utan Nelly men jag har njutit av att bara ha de två stora barnen med mig oxå.
De blir så himla tajta när de bara är de två hemma, de är verkligen varandras bästa vänner (det är de iofs alla tre).
De tycker nog att det är skönt att få vara stora själva en kväll oxå.

Då vi inte brukar dricka läsk hemma så blir de helt lyriska när vi är ute någonstans och de får cola ;-)



Noel blev jätte glad för isen i colan oxå ;-)


De fick rita och pyssla i väntan på maten..



Nu har jag precis lagt två sovande barn i sina sängar efter att de somnat till Barbie nedbäddade i soffan.
Jag håller tummarna för att de sover till 7 i morgonbitti :-)


- uppdaterat via min iPhone.

1 kommentar:

  1. Mysigt! Haha Liam blir ockå helt lyrisk när han får cola och nu får han dricka det på lördagar har vi bestämt, då han börjar bli lite halvt stor. ;-) Vi har heller aldrig druckit läsk, nån gång då o då när vi äter ute. Men föredrar nåt glas vin, juice eller vatten. :-)

    SvaraRadera