söndag 30 januari 2011

Städa och boa..

Gunnar har åkt till jobbet en stund så barnen och jag städar här hemma under tiden.
Eller jag städar och barnen leker :-)
Min energi verkar vara här för att stanna och boandet är i full gång.
Alla bebiskläder, sjalar, sängkläder och åkpåse är tvättade och vagnen är monterad i källaren.




I em ska vi möta upp Angelica för att köpa deras babyskydd och då är allt klart inför bebisens ankomst!
Sängen ska monterad oxå men det får vänta liiite till tror jag.

Nästa projekt i hemmet är Nova och Noels rum som skall målas och få nytt innertak :-)
Frågan är bara vilken färg?! Lila?
Noel vill ha rosa såklart men jag vill att de har en neutral färg där inne ;-)
Nova har redan rivit ned det mesta av tapeten vid hennes säng så det jobbet är ju redan påbörjat ;-)





- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar