lördag 22 januari 2011

Rise and shine

God morgon!
Här vaknade barnen kl 05.50 och började leka i sitt rum högt och ljudligt så att jag inte skulle missa att de var vakna :-)
Vi gick upp och bäddade ned oss i soffan så jag kunde vila en stund till men nu var jag så kaffesugen så jag gick upp för att brygga en kannna.
Jag känner mig pigg ändå trots att jag somnade efter midnatt så jag hoppas att järnet börjar stiga nu så att jag kan känna mig piggare i kroppen.

Jag såg klart filmen igår men den var inte så bra som jag hade hoppats, en typisk amerikansk dramafilm.
Det var tur att Jake Gyllenhaal har en av huvudrollerna för honom kan jag offra 1 tim och 45 min med att titta på!
Gunnar gjorde rätt i att skippa denna för han hade nog inte orkar ta sig igenom halva filmen ;-)
Här är trailern om någon är nyfiken :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar