lördag 22 januari 2011

Jag har bilvit utmanad

I vanliga fall är jag inte mycket för dessa utmaningar men eftersom jag blev utmanad av min syster så känner jag mig tvungen ;-)


Utmaningen lyder:

Nu är jag väldigt nyfiken. Hur ser era skrivarlyor ut? Hur ser det ut där ni funderar ut alla visdomar?
Jag inser att det kanske är lite varstans men var är er hemma-hörna?
Jag uppmanar alla att visa sin skrivarlya men för att få igång det hela så utmanar jag  5 bloggar.

Roligare än så här ser det inte ut hos mig ;-) vårt modem från Telia är uruselt så det enda ställena med ok uppkoppling är i köket och i vardagsrummet.
Så här i vårt vardagsrum som för övrigt är under renovering sitter jag och bloggar för det mesta, när jag inte bloggar från mobilen förstås och det gör jag vart än jag befinner mig.




Jag utmanar: Emma Petra Kiki Carro och Ann-Marie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar