söndag 19 december 2010

Längtar..

I morse när jag vaknade var det 13 grader hemma och det kan vi leva med tills de lagat pumpen :-)
Barnen och Gunnar sov i Bålsta inatt så jag har sovit jätte kasst ensam hemma i en kall säng, jag är verkligen dålig på att sova själv..gillar inte det alls!
Nu har de iaf kommit hem så snart får jag träffa dem igen :-) tänk att saknaden blir så stor redan efter 1 dygn.
Hur ska jag överleva den dagen då de vill flytta hemifrån???

Nu är det en timme kvar på jobbet innan hemgång och två dagars ledigt med kidsen :-) det ska bli jätte skönt!

Idag gick jag in i v 28 så nu börjar vi närma oss mammaledighet med stormsteg, jag längtar så otroligt mycket efter att vara hemma med bebisen och få massor med tid till det som betyder mest i hela världen, min familj!

Bifogar en bild från jobbet, vi har en del snö utanför fönstret ;-)






- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar