torsdag 4 november 2010

Trötthet och nya köksstolar

De senaste dagarna har jag varit så sjukt trött..kommer inte upp på morgonen även om jag lagt mig tidigt.
Mitt humör svajar och tålamodet tryter...jag känner inte igen mig själv :-(
Tänkte att det säkert beror på att jag är uppe 3-6 ggr natt när barnen vaknar?!

Idag var Noel och jag hos BM, mitt järnvärde (96) förklarar min trötthet ;-) så nu är det järntabletter två ggr om dagen ett tag framöver så hoppas vi att det reder sig.

Idag har jag triggat blodsockret med lussebullar och julmust!
Tidigt, jag vet men jag kunde inte vänta längre ;-)







Jag blev genast lite piggare av att våra nya köksstolar kom idag oxå :-) Vi hämtade dem och jag skruvade ihop dem per omgående, snyggt blev det och riktigt sköna stolar om man jämför med våra gamla.






Nu ska jag lyfta barnen till sina sängar, de ligger alla och sover bredvid mig i vår säng just nu <3



- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar