fredag 15 oktober 2010

Mysdag




Idag har vi haft en riktig mysdag :-)
Jag frågade Nelly imorse vad hon ville göra idag och hon svarade "jag vill rita, springa och cykla" så det har vi gjort.
Vi lämnade Nova i skolan först för att sedan leka lite i parken tills jag höll på att frysa fast ;-)
Sen pysslade vi lite hemma med pärlor och div teckningar innan vi åkte en snabbis till affären för att inhandla helgens matvaror.
Efter lunchen hämtade vi Nova och åkte till Toys r us för att hitta en kalas-present till morgondagen. Vi fortsatte sedan till Ikea där de för övrigt redan firar jul..




Nu har vi kommit hem efter middag på Mac D och barnen fick med sig varsin bok i Happymealet så både mamma och barn blev glada ;-)




Nova och jag har slagit in paket i Hannah Montana papper (såklart!) och Nova har skrivit kort så vi är redo för fredagsmys m glass.


- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar