tisdag 7 september 2010

Välkomnar hösten

I morse när jag åkte till jobbet var det 4 grader ute...brrrr!
Jag älskar hösten när man kan njuta av mörkret på kvällarna, tända ljus och elda i öppna spisen men de kalla mornarna har jag inte vant mig vid ännu.

Det har varit fullt upp de senaste veckorna men nu har vi landat i vardagen igen.
Skolstart för Nova som blivit stor tjej nu :-) samma vecka som skolan började tappade hon även sin första tand så verkligen en stor tjej!
Noel och Nelly saknar sin storasyster hos dagmamman men jag hoppas att det går över snart..

I helgen har bästa Annelie och syster varit hos oss och barnen var super lyckliga.
Vi sprang tjejmilen i söndags..eller lunkade runt eftersom jag är dunder-förkyld.
Tack Annelie för att du gjorde mig sällskap hela rundan det var jätte kul.
Bättre lycka nästa år ;-)

Jag sitter och försöker få någon ordning på mina åsikter kring årets val, jag velar en hel del i år..


- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar