tisdag 20 juli 2010

Måndag

Idag kom äntligen Annelie m familj :-) vi är så glada allihopa.
Vi har (barnen har) badat, grillat och lekt tills de alla somnade som stockar i sina sängar.
Nu är det snart dax för mig att sova, vi har suttit ute på altanen tills nu.
Tillsammans med mygg, sniglar och tvestjärtar men det var väldigt trevligt ändå.
Vi pratade om allt möjligt bland annat så insåg jag att jag inte alla gånger varit en bra kompis..jag ber om ursäkt till de jag sårat under tonåren.

I morgon var det tänkt att vi skulle till Tom Tits men eftersom det ska bli fint väder kanske vi får planera om?! Vi får se vad kidsen säger i morgonbitti :-)

Innan Annelie kom så hämtade jag mina Mk produkter :-) så det har varit lite som julafton för mig idag ;-)



- uppdaterat via min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar