tisdag 8 juni 2010

Tisdag kl 07.28

God morgon kära vänner!

Dagarna rinner iväg och jag har haft fullt upp men denna vecka är jag ledig :-)
Vi har haft tur med fint väder och sol nästan hela veckan som varit men idag är det mulet och ganska kallt, typiskt då alla dagbarnen kommer hit för lek och korvgrillning idag.
Kidsen vaknade kl 05.40 i morse och frågade direkt när alla barn kommer *s*


I lördags träffade jag en kompis (och hennes sambo) som jag inte har träffat på flera år då vi bor långt ifrån varandra för en middag i stan vilket var mycket trevligt :-)
Det är konstigt att ett tiotal år passerat men det känns inte alls när man väl ses..


Ikväll ska jag ha mitt första möte med en PT vilket ska bli spännande och jag hoppas att han kan hjälpa mig att utvecklas.
Träningen sista veckorna har iofs gått mycket bra men jag har fuskat för mycket med kosten och det är inte bra..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar