torsdag 28 januari 2010

Tröttis

Idag har jag haft en riktigt slapp dag hemma :-)
När jag lämnat barnen hos dagmamman så skottade jag uppfarten och vägen utanför oss vilket tog c:a 1,5 timme och jag var lagomt nedkyld när jag kom in igen.
Inget vidare tacksamt heller då jag nu måste gå ut och göra om det ikväll så vi kommer ut i morgonbitti när det är dax för jobb.
Räcker det inte med snö nu?
Alltså jag älskar snö och jag älskar att köra i snömodd så man kan leka och sladda men nu börjar vi få ont om plats på tomten när det gäller att skotta undan snön ;-) höga vallar över allt och jag når inte så mycket högre *s*

Senaste dagarna har det hänt massa knasigt och massa roligt men jag hinner inte berätta allt nu.
Träningen har gått över förväntan och ikväll ska jag och en kollega prova Crossfit :-) jag har ju en hyffsat jobbig träningsvärk i bröst,mage och triceps så det lär bli ett drygt pass men förhoppningsvis jätte kul :-)

Nu ska jag mysa med mina älsklingar. bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar