söndag 10 januari 2010

Julen är utstädad

Nu är julen utstädad och hemmet ser grått och trist ut igen ;-)
Nu vill jag gärna ta tag i de rum som behöver renoveras men det får vänta ett litet tag till.

Idag har vi haft en kanon dag både vad gäller vädret och aktiviteterna.
G och de stora barnen åkte skridskor på fm medans Nelly och jag tog en promenad, sedan var tanken att vi skulle åka till pulkabacken efter lunch men istället så städade vi ut julen.
Granen kastades ut på uppfarten och barnen jublade. (mest för att de äntligen fick äta upp sina pepparkakor som hängt i granen)
Jag tycker det känns jätte trist att julen är slut men tiden går ju så fort nuförtiden så snart är det jul igen.

I morgon är det jobb igen. Ska försöka komma upp och träna i morgonbitti men just nu har jag jordens huvudvärk så om den kvarstannar så skippar jag den och tränar efter jobbet istället.

Nu är det Wii dax med G en stund innan sängen kallar!

1 kommentar:

  1. Det står inte på innan det har gått ett år och julen är tillbaka.. =)
    Nu hann vi inte ringas idag iaf, kanske hinner vi höras något i morgon?
    Miss u <3

    SvaraRadera