måndag 16 november 2009

Ikea

Idag har alla barn varit hemma med mig då de är rejält förkylda alla tre.
Vi har städat, pysslat, ritat och tittat på en hel del tv.
Sotaren var här på dagen vilket barnen tyckte var enormt spännande, stackarn fick publik och blev nog lite generad när Noel kom och ville ge honom en halväten banen.

När G kom hem från jobbet så åt vi middag och sedan åkte jag till mitt älskade Ikea :-)
Jag strosade runt där i en timme och hittade mycket bra och fina saker.
Hyllplanet som jag åkte dit för att köpa fanns tyvärr inte men jag lyckades göra av med 1800:- ändå på nåt konstigt sätt.
På torsdag skulle hyllplanet komma in så då blir det åter en trip till Ikea och då ska jag oxå kolla in en beige matta som jag hittade på nätet nyss men aldrig såg i varuhuset.

G är hemma och vabbar i morgon och jag ska jobba, sedan är jag ledig onsd och torsd för att sedan jobba fred och lörd.
G fyller år på lördag och Nova på söndag så jag har tagit semester på söndag då vi ska ha ett litet kalas här om alla är pigga och friska :-)

Ja det var min dag i stora drag, nu är det snart dax att krypa ner i sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar