fredag 31 juli 2009

Kan inte förstå...

Ibland undrar man hur folk tänker ?!
Jag har lärt mig att inte tycka och tänka så mycket om andras åsikter och handlingar men ibland kan man bara inte låta bli ;-)
Väx upp nångång och börja ta ansvar på riktigt.

Barnen sover och jag hamnade här...en super lugn dag på jobbet gjorde att jag längtade hem till min familj otroligt mycket!
Nelly har dagars feber, det blev konstaterat i morse då hon vaknade helt prickig :-) så nu är det bara att vänta på att hon piggnar på sig lite.
Noel och Nova hade haft det jätte bra hos farmor, de hade bakat bullar idag som de ätit med stor aptit.
Noel har även lärt sig cykla utan stödhjul idag vilket han bara gjort korta sträckor innan..duktig kille!

Nej nu ska vi sätta upp "spottar" i köket innan det är dax för fredags mys :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar