fredag 29 maj 2009

Tar det aldrig slut?

Det har varit en underbar dag trots sjuka barn och packning.
Jag packar och packar men tycker inte att det blir mer tomt i huset..helt sanslöst vad mycket saker vi samlat på oss under dessa fem år vi bott här.
På måndag får vi nycklarna och då ska vi vara överens om hur köket ska se ut oxå så vi kan börja riva :-) det är jätte kul men mycket svårare än jag trodde att komma överens om allt!
Det brukar bli bra till slut i allafall :-)

Nova och jag åkte till Ikea en sväng nu på kvällen och inhandlade lite lådor och korgar till deras nya rum samt att vi kollade efter nya sängar till alla barn.
Tyvärr fick vi åka hem fortare än det var tänkt då hon hade så ont i örat...troligen har hon fått öroninflammation nu oxå, stackars liten.

Kvällen avrundades med pizza och nu ska jag packa en sista kartong innan jag kryper till kojs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar