söndag 8 mars 2009

I min värld ska allt vara härligt

I morgon ska jag ha en dag alldeles för mig själv!
Barnen är friska och ska till dagis ett par timmar och städning/rensning inför stundande visning nästa helg är avklarad så alla förråd, garderober och andra gömmor är redo att blottas för allmänheten.
Bara jag och mina envisa omtumlande tankar och illusioner en hel dag....kan bli alldeles underbar eller sluta med gråt och förtvivlan. vem vet?

Träna måste jag såklart då jag känner mig som en uppsvälld klump efter de senaste veckornas oregelbundna träningsschema och slarv med maten men det är ändring på det nu. Träningsschemat skall följas slaviskt from i morgon (om några veckor åker jag ju till solen och måste ju kunna visa upp ett för mig dugligt yttre).


Har jag sagt att jag saknar dig?

6 kommentarer:

  1. får man plats i resväskan denna gången? ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja det kanske kan gå att ordna men då får du betala för ev övervikt ;-)

    SvaraRadera
  3. Hej Mia! Jag läser din blogg lite då och då!, Kul att höra vad som händer hos er och så, vet inte hur länge jag tänkt höra av mig till dig, har dock inte blivit av tyvärr, men nu blev det en kommentar iaf! :) Hoppas att ni har det bra! Kram

    SvaraRadera
  4. Hej! Kul att hitta hit :O) Så det är da att åka till solen igen... jag blir SÅ avis... Själv är det jobba för mig om 3 v.

    SvaraRadera
  5. Hej Sis! Bara 3 veckor kvar. Kommer att bli grymt!

    SvaraRadera
  6. hellooo.. Boo here :-D
    Tack för nya adressen :-)

    SvaraRadera