lördag 21 mars 2009

Du kan gå nu!

Nyss hände något märkligt, Nova skulle på barnkalas hos en kompis och ville att jag skulle vara med henne där.
Självklart följer jag med henne då hon inte varit lämnad hemma hos någon kompis förut.
När vi kommer in bland ballonger och små prinsessor så börjar de leka omgående och försvinner iväg upp på övervåningen. Jag kommer upp till deras lekhörna några minuter senare och får då höra "Mamma, du kan gå hem nu".
Vår dotter är så stor, hon blev nog stor redan innan men det är först idag jag märkte hur stor hon är.
Vart tog vår lilla Nova vägen?
Jag känner mig en smula förvirrad nu men samtidigt otroligt stolt.
.

2 kommentarer:

  1. Så sa Douglas till mig när han var på kalas i januari, han ville inte att jag skulle vara kvar på kalaset, innan vi hade kommit dit så sa han "Jag vill vara där själv, du mamma kan gå hem". kännde mig som du, förvirrad men stolt, min tankar surrade"är det okey att lämna honom".Jag lämnade mitt telefon nummer utifall Douglas skulle bli ledsen..han var hur glad som hellst när jag skulle hämta honom./Maria

    SvaraRadera