söndag 30 maj 2010

Mamma Mia är en trött mamma idag!

Morgonen började bra med barn som sov till kl 07.20 vilket inte har hänt mig på flera år :-)
Jag fick fortsätta sova medan de tittade på tv i vår säng och G gjorde frukost, tyvärr var jag så trött så jag inte kom upp till frukosten men jag fick min frukost på sängen kl 9.30 istället så då var jag ju tvungen att gå upp ;-)

Sedan tog G med sig barnen till jobbet för han behövde åka dit en stund och jag tog en långpromenad till Farsta strand i det underbara vädret, första promenaden i år men shorts och linne, underbart!

Väl hemma åt vi alla lunch ute på altanen och därefter en välförtjänt glass i solstolen *s*
Tyvärr så växlar vädret mycket så det blir ingen solning idag men däremot ska jag strax lämna hemmet igen för att åka och köra ett BP pass på Sats :-)

G håller på och pysslar i köket....han ska ornda en morsdags överraskning säger han så vi får väl se vad det kan bli ;-) grillning vet jag iaf att det blir!

Nej nu ska jag packa träningsväskan och åka, bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar