måndag 6 februari 2012

Tröttmössa!

Här var det dåligt med uppdatering ;-)

Igår jobbade jag hela dagen och sedan mötte jag upp Lena för en sen middag på Olearys i centrum.
Det var en mycket bra dag trots att jag åkte innan kidsen vaknade och de sov när jag kom hem men vi har haft det desto kramigare idag ist :-)

På fm åkte vi till city för en barnvagnsaffär :-) så nu är jag en Bugaboo Cameleon rikare igen.



Nu ska jag börja sälja av det som inte används för att finansiera en All black Cameleon.

Igår kom jag som sagt hem sent och Neo vaknade och började gny redan klockan två så efter 2,5 timmes sömn inatt kan jag lova att jag är helt slut. Jag skulle kunna somna stående tror jag :-/
Nu väntar jag på att barnen ska somna sedan ska jag oxå knoppa!

Vi hörs i morgon, godnatt.

- Uppdaterat via min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar