tisdag 18 oktober 2011

Morgonkaffet

God morgon!
Jag har äntligen satt mig ner med mitt morgonkaffe :)


Neo har varit vaken sedan kl 05.50 och det känns helt ok. Vi får kanske försöka hålla honom vaken till kl 19.30-20 på kvällen istället för att låta honom somna vid 18.30-19 som han brukar. Iofs brukar det ju "ge med sig" så småningom så det är nog bara att hålla ut.

Idag ska Noel och Nelly vara hos dagmamman en stund och detta är en av få dagar som Neo och jag inte har några planer alls när de är borta. Vi ska ta en långpromenad när vi lämnat de stora barnen och sedan funderar jag på en tur till Forum Nacka eftersom jag har ett presentkort där som bör användas till något fint :-)

Å andra sidan vore det himla skönt att bara softa hemma och njuta av lugnet en stund oxå!

- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar