måndag 10 oktober 2011

God morgon :)

Idag känner jag mig riktigt pigg och utvilad trots att sömnen fått stå tillbaka i flera nätter, jag är kanske en av dessa människor som inte behöver så mycket sömn? :)
Tyvärr så har jag ont i huvudet och magen istället och inte en enda värktablett så långt ögat kan nå. Vi ska strax ta en promenad till Stuvsta C och köpa alvedon så jag överlever dagen och förhoppningsvis har motat bort huvudvärken inför kvällens besök i simhallen!

Ja det är bara att sätta fart och klä på barnen för en regnig prommis till centrum *s*

Kikar in här lite senare, ha en bra dag så länge!

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är piggare men ogilla huvudvärk!
    Hoppas ni får en skön promenad.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Testar att kommentera igen då och hoppas på bättre lycka denna gång :-) Trist med huvudvärk, hoppas den släpper och att ni får det härligt i simhallen! Kram

    SvaraRadera