söndag 11 september 2011

Sköna söndag

Idag har vi tillbringat större delen av dagen inne i Stockholm.
Vi åkte in på fm och hämtade min lillebror på vägen in för att sedan åka runt och leta efter parkeringsplats på Djurgården en stund innan vi ledsnade. Vi parkerade på mitt jobb och tog en promenad ute på Gärdet som avslutades med fika högst upp i Kaknäs :-)




Barnen tyckte det var jätte häftigt att vara så högt upp och det gick jätte bra att åka dit med alla fyra kidsen själv så det kommer vi nog att göra om!
När vi kom hem så hade G kommit hem från golfbanan så barnen busade med honom och jag lade mig för att vila en stund....fyra timmars sömn blev det för mig inatt för att jag inte kunde förmå mig att somna utan tittade på Zookeeper halva natten. Jag gillar ju Kevin James och hade hoppats att denna skulle vara rolig men det kändes mer som en barnfilm :-)

Ikväll ska vi se Friends with Benefits om jag orkar hålla mig vaken :-)

Neo sover sedan en timme tillbaka och de stora kidsen tittar på film nedbäddade i soffan, vi får ta tag i alla måsten här hemma i morgon för ikväll blir det inget mer gjort.

Vad har ni gjort i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar