lördag 16 april 2011

Oj oj!

Igår var jag så otroligt trött att jag knappt klarade mig genom dagen, därav inga inlägg :-(

Neo har fått ont i magen på kvällarna så nattsömnen blir lidande och när barnen är hos dagmamman sover vi oftast ett par timmar på em men igår var ju kidsen lediga och då blir sömnen lidande.
Vi höll oss iaf vakna hela dagen :-) och började med en promenad på dryga 6 km på fm, Noel cyklade och Nelly åkte ståbräda.
Tanken var att jag skulle mäta upp rundan som jag sprang förra våren/sommaren för att se hur långt det är och precis nr vi kom hem och jag stängde av gps:en så upptäckte Nelly att vi hade tappat min ena handske så det var bara att vända om för att leta.
Vi fick lite extra motion pga det men så blir det ibland ;-)
Sedan var vi ute i trädgården hela dagen, barnen lekte och jag krattade, krattade och krattade...

Idag har vi fortsatt att städa i trädgården och det tar aldrig slut känns det som...vi har krattat massor och ändå är hälften av alla löv kvar.
Jag passade på att ta en promenad då G tog med sig de stora barnen till jobbet en sväng på fm, det var underbart väder och jag höll på att svettas ihjäl.
Det vore skönt om jag kunde komma i träningskläderna snart så jag slipper promenera i jeans :-)
Nu på kvällen har vi grillat och det är något min man är riktigt bra på måste jag säga, super gott verkligen!

För min del är det dax att sova nu..jag är helt slut och Neo sover faktiskt nu så det är lika bra att passa på :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar