torsdag 31 mars 2011

Min torsdag

Jag fick som sagt med mig Gunnar till Nacka en sväng idag och där hittade jag tyvärr inte så mycket kul som jag hade hoppats.
Några bastoppar och nya nagellack köpte jag och jag hittade två par snygga jeans men de ska jag inte köpa förrens jag kommer i dem ;-)
Tänkte först om jag skulle gå upp en storlek för att komma i dem nu men det känns ju lite onödigt om jag ändå växt ur dem om någon månad eller två.

När vi kom hem så hämtade vi barnen och sedan har det varit full fart :-) Nova hade sin bästis Olivia här på eftermiddagen så nu har oxå hon fått träffa Neo och Nova var sååå stolt!
Barnen somnade för 1,5 timme sedan då Olivia åkte hem så det är lungt och skönt här hemma nu.
Neo sover oxå så jag funderar på om vi ska förflytta oss till sängen så jag kan sova tidigt idag, i morgon är barnen lediga så då blir det inte så mycket vila ;-)

God natt och sov gott när det är dax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar