måndag 28 februari 2011

Tack!

Tack för alla snälla kommentarer ang magbilden igår både här och på FB.
Bilden togs efter två alvedon på väg till bröllopet i lördags ;-) igår var jag inte ens anständigt klädd pga influensan.

Idag har barnen varit pigga men Noel och Nova hostar lite fortf så vi får se om de är pigga nog för några timmar hos dagmamman och i skolan.
Egentligen hänger det oxå på min förmåga att skjutsa dem dit men jag känner mig bättre idag och har varit feberfri sedan i morse så jag hoppas på att vakna pigg i morgonbitti.
På fm idag tog jag två alvedon och kände mig som en helt ny människa :-) fixade disken, dammsög hela huset, bytte allas lakan och tvättade fyra maskiner tvätt men när alvedonen gick ur kroppen så föll jag ihop som ett korthus i soffan.
Tänk att man bli så lurad av några alvedon...men skönt att få tvätt och sådant fixat.

Bebisen har fortf inte sjunkit ned i bäckenet så smärtan när den rör sig är obeskrivbar..
Den står liksom med huvudet på kanten av bäckenet så när den rör sig är det som att få en lååååång stöt genom hela mellangärdet och ner i benen, det går inte att stå upprätt.
Vilket får mig att fundera på storleken på barnet?!
Jag känner huvudet ned mot vänster ljumske och jag har rumpan och benen strax under revbenen.
De andra tre har varit jämstora 53-54 cm så jag har tagit förgivet att denna lilla är i samma storl :-)

Ja ja.. nu ska jag kolla vidare på CSI och sedan sova, ville bara skriva av mig lite först.
God natt!

- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar