torsdag 17 februari 2011

Precis vad jag behövde!

God morgon, god morgon!
Inatt har jag sovit hela natten med undantag för när Nelly kom in och lade sig men jag somnade om utan problem.
Det behövdes verkligen för jag känner mig som en ny människa idag, underbart!
Barnen är hemma och vi har precis ätit frukost, Noel ska till dagmamman om en stund då de ska på utflykt idag men tjejerna får följa med mig till BM om en timme.
Nu får vi se om lilleman i magen ligger åt rätt håll...jag tycker mig känna att den gjort det ett par dagar nu men man kan aldrig vara säker.
Ställde mig på vågen oxå och insåg att jag gått upp 1,6 kg på två dagar så nu börjar jag samla på mig vätska vilket känns och syns inte minst på fötterna men jag visste inte att det syntes så tydligt på vågen ;-)
Hoppas bara att jag kan ha mina vinterskor tills bebisen är ute för att gå i gympaskor känns inte optimalt i denna kyla..

Nej nu ska vi borsta tänder och fixa innan det är dax att åka 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar