torsdag 17 februari 2011

BM besök

Idag var jag hos bm och allt ser bra ut, bebis ligger med huvudet nedåt, blodtrycket har höjts till normalt och mitt järnvärde har stigit från 98 till 123 på tre veckor :-D så jäkla skönt! Nu behöver jag bara äta en järntablett per dag istället för tre ;-) SF mått 33 cm i v 36 och större än så här har jag faktiskt aldrig varit!
Viktuppgång 14 kg hittills är oxå mer än vad jag tidigare gått upp men vad gör det?! Sådant får jag ta tag i senare!

Nova och Nelly var duktiga hos BM även om Nelly har massor med energi igen nu när hon kan gå och springa så hon hade liiiite svårt att sitta still ;-)

Nu ska jag vila en liten stund innan det är dax för lunch.

1 kommentar:

  1. Tre järntabletter/dag? Jisses, hur funkar din mage då? Min kör ju ihop av den tabletten jag tar varannan dag =D
    Spännande att se hur det såg ut hos dej, jag ska till bm på måndag, ska bli spännande =)

    Hoppas du får en trevlig kväll med vännen och att ni äter en massa god mat!

    Sv: Fasen va impad jag blir av att höra att du kör helt naturelt, lustgasen va min bästa vän (som iofs gjorde att jag inte kommer ihåg förlossningen alls..).
    Riktigt kul och höra att det går =) och jag tycker det låter coolt att älska att föda barn medans jag mest är rädd =D

    SvaraRadera