tisdag 25 januari 2011

Yes!

Jag har så svårt att sova när det är tal om magsjuka så jag är fortf vaken.
Nova kräktes bara en gång och då mest slem, sedan somnade hon om i vår säng men har nu en ordentlig ret/slem hosta istället.
Hon hostade lite på dagen idag och det har snabbt eskalerat.
Skönt det ändå för då är det ingen magsjuka som jag först trodde :-)

Bebisen är oxå en bidragande orsak till att jag inte kan somna, åtminstone de senaste 1,5 timmen.
Den vrider och vänder på sig där inne så jag blir alldeles öm i magen.
Jag antar att det är sista rycket innan den lägger sig till rätta?! eller jag hoppas det iaf för nu gör det riktigt ont när den sparkar sig runt.

Nova får vara hemma med mig i morgon och förhoppningsvis så kan vi sova en stund på dagen ;-) för jag lär vara mer död än levande..

God natt och sov gott!


- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar