torsdag 13 januari 2011

Trött!

Nu har alla kompisar åkt hem och våra barn sover sött i sina sängar.
Jag är helt slut ;-) skulle inte ha skottat snö idag på em för fogarna tar död på mig.
Alla barn var super trötta och skulle nog inte alls ha lekt idag utan vilat i soffan en stund istället ;-)
Jag skar upp lite frukt som de fick äta när vi kom hem i hopp om att blodsockret skulle hjälpa humören och delvis blev det så för de höll sig lugna tills maten var klar!
Jag gjorde pannkaksmet på 2 l mjölk och 7 ägg och det räckte precis, det är sanslöst hur mycket pannkakor som får plats i så små magar ;-)
Efter middagen så var det full fart nonstop tills de åkte hem och våra kids var så trötta att de knappt hann landa på kudden innan de somnade för en timme sedan.

Nu ska jag ta tag i mig själv och lägga ut de mammakläder som inte används på Tradera för att sedan lägga mig raklång i soffan och kolla på CSI.

I morgon börjar nedräkningen då detta är sista arbetshelgen på läääääänge nu ;-) from måndag är jag föräldraledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar