tisdag 18 januari 2011

"Jag ska bara"

Idag skulle jag ha en ledig dag men istället har jag vankat runt i Kungenskurva och fixat "bra att ha" saker :-)
Jag åkte först till Babyland och lämnade in vagnen på service, beställde nya hjul och handlade lite smågrejer till bebisen.
Sedan tog jag mig till Ikea för att köpa lådan vi missade igår men den fanns såklart inte inne idag utan kommer in på fredag så även där blev det lite smågrejer innan mitt bäcken började strejka och jag fick gå mycket försiktigt till bilen.
Då Nova har kompis med sig hem idag så var jag även tvungen att handla lite xtra till middagen och stannade därför till på Willys för att handla.
Jag vaggade runt där inne som en höggravid kossa och folk vände sig om men jag orkade inte ens bry mig om det, fick med mig grönsaker och hamburgerbröd och åkte hem.
Nu när jag väl är hemma så har jag hunnit sitta ner i 20 min och ska nu ut till bilen igen för att hämta hem barnen :-)
Det tog mig alltså hela dagen att åka till dessa tre ställen, jag har inte bara gröt i hjärnan utan nu även i kroppen. Jag tänker "jag ska bara" och sedan tar det hela dagen för att jag inte kan gå som folk! Ja så är det ;-)
Det var min klagosång för idag *s*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar