fredag 28 januari 2011

Härligt!

Bilresan upp gick jätte bra och för engångsskull så var jag här 15 min före utsatt tid :-)  
I vanliga fall så kommer jag 30 min - 1 timme försent ;-)  kanske för att jag denna gång faktiskt hade tider att passa i Sthlm innan avresan?! 

Jag åkte direkt till verkstaden för att lämna in bilen, min snälla syster hämtade mig där och körde mig hem till henne så jag kunde lämna min väska innan vi gick hem till mamma.
Vi pratade och hade det trevligt hemma hos mamma ett par timmar innan jag gick ner till stan för att äta middag med Annelie :-)
Vi åt på O'learys vilket var både trevligt och gott! Då det var länge sedan vi sågs hade vi en hel del att tjattra om så tiden gick snabbt och vi var båda tvungna att röra oss hemåt.
Jag gick förbi hemma hos mamma en stund och sedan vidare hem till syster och hennes soffa där jag nu har bänkat mig :-)

Snart är det dax att sova och jag är verkligen supertrött så det blir nog inte så svårt att somna!
I morgon ska jag sova tills jag vaknar och det ska bli super skönt att sova en hel natt utan avbrott även om jag saknar närheten från familjen och tycker det ska bli underbart att komma hem till vår trånga säng igen sen ;-)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar