onsdag 26 januari 2011

Förlossningar

Har tittat på Livet på BB och jag blir verkligen lika rörd och gråter varje gång någon föder barn :-)
Tänk att det inte alls är långt kvar tills det är vår tur!
Jag funderar ju lite över hur sjutton jag kan längta efter den hemska smärtan men på något sätt så gör jag det, det gör så ont så att man vill dö ena minuten och nästa minut så är allt som bortblåst. 
Det är det absolut häftigaste jag har gjort, det är verkligen underbart och hemskt samtidigt. När bebisen är ute så är allt dock bara underbart :-)

Nu ska jag gå och lägga mig med Nelly för hon har svårt att somna idag..hon sov en timme i soffan medan jag målade så det är eg mitt fel..
De är ju lediga i morgon så en den kväll är ok men inte så här sent ;-) jag får helt enkelt lägga mig jag med så hon kan somna :-)

God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar