lördag 22 januari 2011

Attans!

Jag hann i princip zickzacka 50 cm av tyget innan symaskinen började bete sig konstigt och till slut inte funkade alls :-(
Jag visste att det var en skräp-maskin men jag hade hoppats att den skulle hålla längre.
Någon som har en symaskin att låna ut till mig över en dag eller två?

Vi åt middag och hade mys i soffan framför Bolibompa och Flygande mattan :-) det var helt klart bättre på tv är live måste jag säga.
Blev lite nostalgisk som många andra i min ålder när de spelade "Du får inte stoppa köttbullar i näsan" :-)
Tänk vad tiden går fort, det känns inte alls som om det var länge sedan jag var 15 år och livet lekte men det är ju halva livet sedan för sjutton!
Ja ja..många härliga minnen har jag iaf från tonåren och en del mindre trevliga oxå men mest roliga och knasiga minnen :-)

Nu släpper vi det och går vidare mot kvällen :-)
Barnen sover och vi ska se på The green Hornet nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar