torsdag 18 november 2010

Torsdag morgon

Igår fick jag massor gjort, jag kvistlackade dörrarna som skall målas, sågade till och satte upp socklarna under köksskåpen, storhandlade och följde med kidsen på gympa :-) Då vi ska ha kalas hela helgen för Nova och Gunnar så lovade jag barnen att vi ska baka pepparkakor idag så innan det var läggdags igår gjorde jag en jätte stor pepparkaksdeg oxå :-)

























I morse när vi vaknade var det snö ute :-) barnen var super lyckliga och ville springa ut direkt kl halv sju ;-) men fick vänta tills vi skulle gå till skolan och dagmamman.


















Nu har jag inte lika mycket att göra, jag ska baka saffransbullar och slipa den nya väggen i vardagsrummet innan barnen skall hämtas och då blir det pepparkaksbak :-)

Jag är så himla glad att gravid-tröttheten lagt sig och att jag fått min energi tillbaka :-) hoppas att det håller i sig!

- uppdaterat via min iPhone.

1 kommentar:

  1. Vilken ork du har kvinna!
    Du är min idol som fixar och donar så mycket trots att du är gravid och har tre barn och ett hus att sköta.

    Girlpower!

    SvaraRadera