fredag 10 september 2010

Hemgjord pizza räddade min dag!

Idag har jag haft Nelly hemma som är förkyld och Noel fick oxå han vara hemma då alla barn hos dagmamman var sjuka.
Jag har haft spännings-huvudvärk konstant hela dagen och efter lunch övertalade jag barnen att se på film i vår säng så att jag skulle få vila.
Jag somnade på två sekunder och när jag vaknade en timme senare så sov barnen oxå, vi sov vidare i 2,5 timme och jag vaknade med ett ryck kl 15.45.
När jag väckte barnen så var allt upp och ner....bråk och skrik hela em/kvällen. de var på jätte dåligt humör och det vände inte förren vi började göra middags pizzan.
Hemgjord pizza är guld på många sätt :-) det var dessutom himmelskt gott!

Eftersom de sov så länge på dagen så är de fortf vakna nu...de ska få se klart Tingeling på tv´n och sedan är det sovdax.
Filmen är slut om 10 min och jag tror nog att jag lägger mig samtidigt då jag ska i helgen..

Ha en härlig kväll mina vänner!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar