tisdag 2 februari 2010

Inga fler koppor

Noel och Nelly är fortfarande kopp-fria och Nova verkar inte få några fler så nu är det bara att vänta och vänta... Noel och Nelly kan ju få när som helst och jag hade gärna sett att de kom idag :-)

Nova och jag är hemma hela fm idag och ska städa klart det vi inte hann igår. Sedan kan jag lämna över hemmet med gott samvete i morgon när jag ska jobba.
Jag kan inte förstå hur 5 personer kan ha så himla mycket tvätt...gör inget annat än tvättar när jag är ledig känns det som.

Efter lunch ska vi hämta hem Noel och Nelly från dagmamman och sedan hämta svärmor vid tåget då hon kommer och firar Noel idag.
Han fyller ju inte år förrens på torsdag men i år är alla bortresta när han fyller så vi kommer nog att fira honom hela veckan :-)
Jag var och köpte present igår men han är så svår att köpa nåt till...han har ju allt och behöver inget speciellt just nu.
Det slutade med två Spiderman pysselböcker, en pruttkudde, en barnkikare och en radiostyrd bil så nog ska han bli glad på torsdag morgon :-)

Nu är det dax för dusch och sedan sortering av tvätt så tvättstugan blir fin igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar