måndag 7 december 2009

Måndag - härliga måndag!

Ja nu har jag inte uppdaterat på ett par dagar men det blir det ändring på nu :-)

Utbildning förra veckan och sedan 36 tim jobb i helgen men efter att ha somnat innan kl 22 tre kvällar i rad är jag nu som en ny människa.
Utbildningen var jätte rolig och det är ju alltid skönt med uppdatering med tanke på att min senaste utbildning var 2002.
I helgen döptes även Marias Alexander, jätte trist att jag inte kunde vara med :-( men jag hoppas att allt gick bra och att det blev en minnesvärd dag.

Vaknade kl 05 i morse då jag gick upp, slängde i en maskin tvätt samtidigt som jag fick i mig mitt morgonkaffe och sedan gav jag mig ut på en uppfriskande morgonpromenad.
Jag kom hem igen kl 06.15 då övriga familjen vaknade och vi hade lite soffmys till Bolibompa.
Nu har jag precis lagt i en ny tvätt och barnen tittar på julkalendern :-)

God morgon mina vänner, det är en härlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar