torsdag 30 juli 2009

Sommar sommar sommar

Jag skyller på sommaren att jag inte har uppdaterat på länge :-)
Tiden räcker inte till allt och då måste man prioritera så bloggen har legat lite på is senaste månaderna men nu börjar vi få lite stabilitet i vardagen och jag kan nog avsätta några minuter här inne igen!

Ingen idé att försöka komma ihåg allt som hänt de senaste veckorna men vi har haft två veckors skön semester tillsammans som tyvärr lidit mot sitt slut, Gunnar började jobba i måndags och jag börjar i morgon.
Eftersom vi haft så mycket att göra hemma hela tiden så har det blivit några dagsutflykter till Skansen, Lådbilslandet, Eskilstuna Zoo, Andys lekland osv..
Idag åker Noel och Nova till farmor och ska sova över där i natt, Nelly har för tredje dagen i rad hög feber så hon får sova hemma med oss.

Om tre veckor börjar barnens inskolning hos dagmamman och jag har redan ångest för att inte få ha dem hemma, de gick ju på förskola innan så jag vet att man vänjer sig vid att lämna bort dem men nu har de trots allt varit hemma i 3 månader och det är så himla mysigt att ha dem hemma :-)
Visst är de jobbiga ibland men just nu är alla barnen i riktigt mysiga perioder och vi har haft väldigt mysiga dagar på sistonde.

Nu ska jag försöka ta tag i BDB oxå ;-) på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar