tisdag 14 april 2009

Kommer man någonsin tillräckligt nära?

Idag är vårsolen här och jag har njutit i fulla drag på altanen.
Nu känns det äntligen som om jag har koll på allt igen. Inte för att jag egentligen tappat kontrollen men som den kontrollfreak jag är så behöver jag känna att jag har full koll på allt!

Jag har idag lagt upp ett nytt träningsschema som skall följas ett par månader nu och med lite tur så ger det utdelning till sommaren.
Det har gått lite upp och ner med träningen nu på slutet så jag måste verkligen lägga mycket energi på den nu om jag ska komma ikapp och nå mina mål.

Nu ska jag ta en kopp kaffe på altanen och sedan hämta hem mina älsklingar.

2 kommentarer:

  1. Jo för du ser ju väldigt otränad ut Mia....noooot!

    SvaraRadera
  2. Oh va kul att hitta en till blogg att följa!
    Älskar att läsa bloggar, så nu har du en flitig besökare =)

    SvaraRadera