lördag 22 maj 2010

Min dator




Som bekant glömde jag ju min dator i Falun. Då min mamma åker till Turkiet idag så lovade hennes assistent att ta med den till Arlanda och där skulle Gunnar och barnen möta upp dem och få datorn..
Allt gick enligt planerna tills i morse då det visade sig att Gunnar inte hittade bilnykeln..barnen och Gunnar letade överallt men hittade ingen nyckel någonstans.
Till slut kollade jag i chevan som jag hade till jobbet i morse och visst låg nyckeln här. Så.himla.onödigt!
Efter många förslag på div dåliga lösningar skickade jag hem nyckeln med taxibud så Gunnar får en bil och jag får min dator ;-) Kidsen var glada att få se flygplanen så det var värt det.

Ikväll efter jobbet ska jag hem till Nilsson som har fyllt 30 år vilket ska bli superkul då vi ses alldeles för sällan.


- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar