torsdag 20 maj 2010

Hemma igen


Hemma igen och barnen är nedbäddade i sina sängar.
Vi lämnade Falun vid 19.20 och himlen öppnade sig fullkomligt när vi skulle gå ut till bilen vilket resulterade i att jag blev genom blöt och fick byta kläder..
Änglarna somnade allihopa innan vi ens lämnat Falun och sov hela vägen hem..så duktiga!
Jag fick kämpa för att hålla mig vaken..Renaulten är ju så fruktansvärt tråkig att köra så jag blir tokig! jag ska aldrig mer köra längre än till jobbet med den.

Nu när jag kom hem insåg jag att jag glömt kvar min dator hos Anna....otroligt klantigt av mig men nu fick jag en anledning att åka tillbaka nästa vecka :-) (i trans sporten såklart)
Det känns lite otäckt att vara utan dator men det ska väl gå bra hoppas jag.

Nu ska jag lägga mig och mysa med min man..eftersom natten i Falun inte resulterade i så många timmars sömn ska det bli sååå skönt att krypa ner i vår säng nu. Sov gott!

- uppdaterat via min iPhone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar